Trött hund

Min sambo och hunden har vart på jakt i Lessebo idag. Nu ligger den ena helt utslagen på golvet i hallen och den andra helt utslagen i badkaret med en whiskey i handen. Det har gått bra för dem idag, trots att "Båråv" inte vart riktigt pigg idag. I natt höll han på och slika och klia sig, vi vet inte om det kam bero på benet han åt igår, så han fick av syster i julklapp. Han är ju lite känslig mot vissa produkter. Men hur som helst så blev det en fälld älgkalv för Båråv idag och det va husse själv som fällde den :D

Jag själv har bara slappat idag, precis som det ska vara på lediga dagar. Jag skulle egentligen vart ledig till 4/1, men eftersom det är sjukdom på jobbet, så undrade dem om jag kunde jobba halvnatten, 21:30-01:00 ett precis lagom pass för mig idag. Innan dess hade jag tänkt att pallra iväg mig på ett träningspass. Motivationen till träningen just nu är sådär, jag tror att det är mycket pga vädret, grått och trist och jag blir likadan.
Men jag hade tänkt att antingen blir det bodycombat eller ett springpass på löpbandet.
Den som lever få se!


Jag bjuder på en bild på sambon och hunden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gratulera till fångsten! :)

2011-12-30 @ 19:06:36
Postat av: Josefine

Det ska jag göra :D

2011-12-31 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0