2011....

 

Jaha då var det år 2012. Vart tog 2011 vägen? Man hörde alltid de äldre säga när man var liten, att usch tiden bara springer iväg. Då tyckte man bara att det var larv och höll inte alls med om det,  men nu håller jag fasen med. Det gäller att ta vara på varje dag, varje dag är unik!
År 2012 ska jag ta vara på mina dagar lite bättre, glädjas över det jag har och inte sörja över det jag inte har!

 

År 2011, hände bland annat…

Jag bytte jobb. Jag kände att jag ville prova något annat, nattjobb. Eftersom min sambo jobbar som säljare och har ett rätt stort område, så tänkte vi att det skulle passa bra om jag jobbade natt för hundens skull. Det har funkat jätte bra för mig att ställa om mig från dag till nattjobb, bättre än väntat. I december fick jag fast tjänst i nattpatrullen och sa upp min tjänst som personlig assistent, sorgligt med det kändes rätt. Även om det kommer att bli stora förändringar i jobbet framöver, så tror jag att det är en förändring till det bättre. Mindre grupper och bättre sammanhållning inom gruppen. 28 stycken i en grupp där man är inne 12 stycken varje natt är inte det optimala kan jag säga.

 

Jag tog jägarexamen

 

Jag anlitade en PT. Kan varmt rekommenderas! Dyrt, men fasen vilka resultat man får.

 

Jag började som konsulent för LR.

 

Jag har vart på skidsemester i Sälen :D

 

Jag firade 8 år med min älskade sambo.

 

Jag fyllde 25 och det har under året blivit många 25-års fester.

 

Jag jobbade på flera olika travbanor i södra Sverige som totokassörska. Jätte roligt.

 

Jag och systern var i Stockholm och sprang Tjejmilen. Jag slog min tid trots förskylningen.

 

Jag har vart i väg på några hundutställningar med hunden, bland annat i Rättvik.

 

Jag och sambon har haft ett fint år ihop. Hunden har blivit injagad och har fattat poängen. Han blir duktigare och duktigare för varje gång man släpper honom :D

 

Det var lite hur mitt gångna år såg ut. Det kan bara bli bättre!

Ni får ursäkta över att jag inte hade fler bilder. Men jag har inte ägt mina kamera så jätte länge och har inte fått in rutiner på att ta med mig kameran så ofta. Men det ska jag bli bättre på.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0