3 januari

 

Ja jag säger det igen, tiden springer iväg. Snart är min långledighet slut. Imorgon så går jag på 3 nätter, sen blir det ledig 1 natt och sen tar vi 2 till när jag ändå är på gång  ;)

 

Whieee det är inte långt kvar till vi åker till Åre. Jag längtar så, det är nedräckning. I lördags köpte jag ett par jätte snygga och sköna skidbyxor. Hittade även ett par handskar, men så klart fans det inte min storlek. Så jag ska in på stadium om ett par dagar igen och se om dem har fått in min storlek. Kassörskan garanterade att jag inte skulle frysa i handskarna, gjorde jag det så skulle jag få pengarna tillbax, NICE!
Har inte en jätte snygg jacka på nätet, men kanske lite för dyr. Få fundera lite till, kanske slå till ;)

 

Igår blev det en sväng runt sjön med Erica, sen for jag och älsklingen ned till Börjes för att ta en fika på hyllan. Det är alltid lika gott och det bästa av allt, billigt!

 

 

Idag har jag bara slöat och tagit dagen som den kom. Det innebar en lång promenad med hunden på en timme. Sen ikväll tog jag bussen in till stan för att träna bodycombat, nu är det soffläge resten av kvällen som gäller!

 

 

Båråv och Hälge

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hör av er nästa gång ni ska fika så man får en chans att haka på.

2012-01-04 @ 11:44:00
Postat av: Josefine

Sanna- Ja visst det ska vi göra.

2012-01-04 @ 12:46:55
Postat av: Josefin

hej!

Sorry att jag inte svarat tidigare :P du högerklickar på videoklippet du vill lägga in trycker på kopiera inbäddad adress eller något sådant. När du sen lägger in det på bloggen så trycker du på html-knappen i redigeraren och bara klistrar in.

2012-01-04 @ 22:56:24
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0