Attans!

Jag skulle verkligen behövt träna idag, men kroppen sa annat. Jag har lärt mig att lyssna på kroppen. Jag vågar inte riskera att bli sjuk innan Åre resan. Bara 11 dagar kvar nu :D Va runt i lite sportbutiker idag och kollade efter skidjackor. Jag har hittat några kandidater. Ska kolla lite vad syster yster hade för jackor hon ville bli av med. Imorgon är det systerdag. Vi ska springa runt Växjösjön ihop med ett par kompisar från hennes ena jobb. Ska bli intressant och se hur det är att springa i grupp, jag springer alltid själv. Tycker att det är skönt, då man helt kan anpassa takt och sträckan efter hur man känner sig för dagen. Men som sagt det ska bli spännande att se. Efter springturen blir det sushi och sen får vi se vad det blir, kanske bio, vem vet :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt!

Tycker vi alla 4:a får hitta på något skoj snart. Köra Gocart kanske? :D

2012-01-12 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0