12 februari


Jag lever. Efter att jag kom hem från Åre va jag trött och sliten men på ett bra sätt. Det tar på kroppen att vara iväg en hel vecka, äta annorlunda, åka skidor många dagar i sträck och dessutom vara iväg från hunden så länge. Men det var riktigt roligt och skönt att komma iväg. Men nästa gång så tror jag nog att det räcker med sön-tors för min del, en hel vecka för skidsemester är för länge.


Just nu är det väldigt mycket på jobbet. För er som missat så ska ju min arbetsgrupp på 30 personer delas upp på 3 grupper, det medför mycket känslor och irritation i gruppen just nu. Vi får väldigt svag information och lite smått felaktig information från chefen och det gör inte saken bättre. Men men det är bara att bita ihop, det är bara 2 veckor kvar. Men till dess blir det tufft, mycket att fixa och vem ska göra det, du, jag, chefen, samordnaren, ja vem fan vet om inte chefen vet, typ så är det just nu.

Har på köpet åkt på en förkylning, inget jag åker på ofta. Men jag tror att det är pga ovanstående som är orsaken :(


Men jag bjuder på lit uppiggande bilder från Åre






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0