Trött?!

Ne, inte ett dugg! Det är nackdelen med att ha jobbat tre nätter på rak och och bara vara ledig en. Men jag får sitta upp någon timme till och sen lägga mig i sängen och försöka sova. Men nu sitter jag och kolla runt på inredning. Jag är inte riktigt nöjd med inredningen i min lägenhet. Den är så stel och känns inte så personlig. Jag tror jag ska anlita min kompis Maria, som snart är färdig med sin utbildning till inredare, Hon jobbar på möbelaffären Mio och där har jag köpt hela vår serie till vardagsrummet inklusive soffan. Hon kanske säkert hjälpa mig med att få till det lite bättre. Jag är inte så jätte bra på det, men ibland så tycker jag allt att man kan få till det riktigt bra :) Ikväll så har vi mumsat på pizza i från Orient. Så jäkla smidigt! Man går in på onlinepizza på mobilen eller datorn, sen ser man vilken pizzeria/restaurang som har öppet och som har hemkörning, sedan väljer man vilken restaurang man vill ha. Sen ser man deras meny och där trycker man vilket man är sugen på och swiss så kommer dem 30 minuter senare med maten, I like! Nehe nu ska titta vidare på lite inredning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0