10 januari

Så skönt, nu är jag ledig tills fredag natt. Jag ska njuta av varenda lediga dag. Efter en massa nätters jobb, så behövs en välbehövlig återhämtning. Vissa mår bra av att jobba intensivt, med många nätter efter varandra och sen ha en längre ledighet efter det. Men den ledigheterna går ju åt till att återhämta sig, som tar längre tid ju mer intensivt man har jobbat. Jag föredrar att jobba 2 nätter efter varandra och sen vara ledig 2-2 nätter och sen jobba 2 nätter osv. Jag hoppas att det kommer till att bli så på det nya schemat sen. I natt snöade det en jäkla massa och det roligaste av allt, den ligger kvar. Men inte så länge till TYVÄRR! Snön kommer att regna bort i natt :( Det blir ju så mycket mysigare med snö. Både jag och hunden älskar det vita ute. Ikväll var jag på hockey, Taif - Rögle, Taif vann på straffar, riktigt nice :D Det var en väldigt underhållande match, men jag tycker att det är så tråkigt att domarna håller sååå låg nivå, Pinsamt! Nehe nu ska jag krypa ned i sängen och fortsätta läsa min bok, Vikt och hälsa, som Pauluns skrivit. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0