18 januari


Fasen vad tiden går fort, men det är inte mig emot. För det innebär att dets nart är dags för att bege sig mot ÅRe :D Jag tänkte att jag skulle börja packa i god tid, men nu blir jag faktsikt stressad över att jag inte har kommit längre med packningen. Alla skidkläderna är färdiga, men hur mycket underställ ska man ha med sig? Vad sja ha för andra kläder med sig? Hm det blir nog att fixa mesta dels av packningen ikväll innan jag dra i väg till jobbet. Har bara 2 nätter kvar nu innan resan, dem kommer att kännas sega, min hjärna har redan gått på semester, den känns seg och vill inte anstränga sig i onördan ;)

Idag har jag vart hos naprapaten, jag går där med jämna mellanrum. Har lite som behövs "knäckas" till rätta. Det är lika skönt varje gång. Jag frågade honom om det var något som jag gjorde fel, som va orsaken till låsningarna. Mern han sa att jag skulle fortsätta med träningen som jag gör idag och stärka kroppen mer. Så nu jävla ska den stärkas upp, starkare än någonsin :)


Här får ni lite bilder från Åre :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0