Ofrivillig vilodag :(



Jag ringde till sjukvårdsrådgivningen för att se om dem hade tips på vart jag skulle vända mig för att få ett utlåtande på mitt knä.
Dem rekommenderade mig till att besöka Hälsocentralen, dem hade drop-in mellan 8-11 och mellan 13-17. Grillen fick tag på en naprapat i samma hus som jag skulle till, smidigt! När jag kom dit vid 13 satt det redan 6 stycken i väntrummet med alla möjliga sorters åkommer, så som bruten fot, bruten handled, stukad fot och kronisk huvudvärk. Dem fick dom efter dom, sen blev det min tur. Fasen jag hatar att gå till läkaren, tycker inte om att få diagnoser. Denna gången hade jag ju heller ingen aning på vad det kunde va för fel på mig :( Jag chansade på muskelfästeinflammation.
Läkaren klämde, kände och drog knäet åt alla dess olika vinklar. Inget fel på korsbandet, inget fel på ledbandet.. Puh! Sen fick jag min dom, LÖPARKNÄ . Det vill säga överbelastning i knäet. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Men läkaren sa iallafall att det inte vs några problem att åka skidor. Det va som läkaren sa, jag har ju inte kommit till Åre för att träffa en läkare ;) så imorgon bli det skidåkning :)

Nu har vi mumsat på tacos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0